piątek, 6 czerwca 2014

Moje postacie

Jak sam tytuł wskazuje, chcę wam przedstawić moje postacie Monster High:
  1. Arcadia Von Apaxvn - córka Arachne.
  2. Marie Baioretto - córka Buki.
  3. Kollerdaza i Procceterra Parrot - papugołaczki bliźniaczki.
  4. N. S. Backahasten - córka Kelpie.
  5. Hijackie Frost - córka Dziadka Mroza.
  6. Avalon Neytiri Wildgirl - córka Na'vi.
  7. Irukamaru Kakuo - córka Kakuo.
  8. Ivette La Chupacabra - hybryda Chupacabry i Yowie.
  9. Calley UfoScape - córka kosmity.
  10. Tamara Durstchi Erisman - córka Turul'a.
  11. Susane Selkie - córka Selkie.
  12. Sandy Kangaroo - córka kangurołaka.
  13. Lorelei Bergbewohnerin - córka Kłobuka.
  14. Evdokia Siergiejew - córka laleczki voodoo.
  15. CeCe Jormungand - córka Jormunganda.
  16. Nuke Kubi - córka Nukekubi.
  17. Katia Kikimoria - córka Kikimory.
  18. Skelly Eton - córka kościotrupa i człowieka.
  19. Beatrix Carreira - Bruxa.
  20. Picksel Coopee - Wirus komputerowy.
  21. Daria De Dryad - Driada.
  22. Teddy McFluffydog - córka Pluszusa-piesusa.
  23. Carmen Seashell - krabołaczka.
  24. Amelie Muroame - hybryda Okuri-suzume i Zennyo Ryūō. Postać jest inspirowana mną.
  25. Yusuke Kajiyama - duch.
  26. Sandra Von Smaug - córka Smauga.
  27. Zygfryd Edmund Zeflik Waserman - syn Utopca.
  28. Angelina De Demon - upadła anielica i w połowie diabeł.
  29. Catlynn Von Cerber - córka Cerbera.
  30. Moirai Λάχεσις - córka jednej z Mojr.
  31. Chloette Von Chajmera - córka Chimery.
  32. Gerard McGorilla - gorylołak.
  33. Grace McGorilla - gorylołaczka.
  34. Bezimienna córka Węża Morskiego.
  35. Goldelynn McGoldgolem - córka Złotego Golema.
  36. Akuma Devilsmile - córka Diabła.
  37. Aquamarine i Coraline McWater - dwie córki potworki morskiej i Lewiatana.
  38. Tenebrus Von Testral - córka Testrali.
  39. Córka Hydry lernejskiej.
  40. Charlotte Von Harpyia - córka Harpii.
  41. Córka Pana.
  42. Dwaj synowie Zetosa lub Kalaisa (nie wybrałam jeszcze ;-;).
  43. Córkę pary Hipokampów. 
  44. Coonie - córka dymówkołaka. 
  45. Mirelle Pichystench - hybryda potwora smolnego i ducha czarownicy.
  46. Córka Matrioszki (zabijcie mnie, proszę).
  47. Córka Kaczyni.
  48. Córka Wendigo.
Jeżeli chcecie mogę na wasze życzenie dodawać posty przeznaczone tylko dla jednej postaci.
Niektóre wymienione postacie zostały porzucone przeze mnie, zostały usunięte lub po prostu nie zostały jeszcze wykonane.
To by było na tyle!
zegnajcie i do następnego posta! :3

4 komentarze:

  1. Widzę, że mam jedną imienniczkę :) Ciekawe jak wygląda ta smoczyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chcesz mogę Ci opisać jej wygląd :3

      Usuń
    2. To nic, że odpisuję prawie po miesiącu...

      Z chęcią się dowiem jak wygląda.

      Usuń
  2. O raju! Moja największa idolka napisała mi komentarz! WOW! ;3;
    Niedługo ją opublikuję :3

    OdpowiedzUsuń