poniedziałek, 2 czerwca 2014

Skromne powitanie i kilka informacji

Witajcie :3
Możliwe, że niektórzy kojarzą mnie z MHWPW.
Otóż postanowiłam założyć tego bloga, gdyż moim głównym celem było napisanie opowiadania o moich postaciach z MH.
Do tego zainspirowała mnie moja przyjaciółka z powyżej wspomnianej strony. Mówię tu o Aleksie :3
Żeby nie było nieporozumień - to ja, Rochelle117, tylko zmieniłam nick.

A teraz przejdę do tytułowych spraw :3 :
  1. Chcę Wam złożyć życzenia z okazji dnia dziecka. Zdrowia, szczęścia, pomyślności i dobrych ocen w szkole! ^^
  2. Chcę Was o coś zapytać. Czy chcecie aby na blogu był konkurs/
  3. Opowiadanie będzie dosyć długie. Niestety jutro i pojutrze nie pojawi się żaden rozdział, ponieważ będę na klasowej wyciecze w Łebie.
  4. Do opowiadań postaram się dołączyć także rysunki, ale nie jest to jeszcze postanowione.
Na koniec chcę przeprosić Aleksę jeżeli zaszło nieporozumienie ;-;
A więc...
Żegnajcie i tęczowych snów! :3

1 komentarz:

  1. Dziękuję za wspomnienie w poście :D Tylko,że moja skleroza nie daje mi spokoju o co chodzi z nieporozumieniem XD Nawet jeśli,to się zdarza,nie ma za co przepraszać :P

    OdpowiedzUsuń